خلیج فارس: روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس در بیستمین جشنواره انتشارات روابطعمومی، با کسب ۱۴ رتبه برتر در بخشهای مختلف، عنوان «روابطعمومی برگزیده ملی» را به خود اختصاص داد.
به گزارش خلیج فارس به نقل از روابطعمومی و امور بینالملل شرکت پتروشیمی پردیس، این جشنواره با حضور مقامات کشوری، استادان حوزه ارتباطات و مدیران ارشد روابطعمومی از سراسر کشور برگزار شد و پتروشیمی پردیس در میان دهها سازمان، نهاد و شرکت صنعتی، بهعنوان یکی از شاخصترین روابطعمومیهای کشور معرفی شد.
پتروشیمی پردیس با ارائه آثار برجسته در حوزههای مختلف اطلاعرسانی و رسانهای، موفق شد در بخشهای مستندسازی، خبر، رسانههای اجتماعی و هوش مصنوعی مولد رتبه نخست را کسب کند، همچنین در بخشهای وبسایت، نشریه داخلی، سرمقاله، گزارش، مقاله، تیتر، بخش ویژه و داستانسرایی به رتبه دوم و در بخشهای مصاحبه و اینفوگرافیک به رتبه سوم دست یابد.
جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی که هر ساله به همت انجمن متخصصان روابطعمومی کشور برگزار میشود، با هدف ترویج فرهنگ تولید محتوا، ارتقای کیفیت آثار و توسعه انتشارات دیجیتال و تعاملی شکل گرفته است. این رویداد ملی، بستر تبادل دانش و تجربه میان متخصصان و فرصتی برای تقدیر از نخبگان و خلاقان حوزه ارتباطات سازمانی به شمار میآید.
در سالهای اخیر، با توجه به رشد فناوریهای نوین، جشنواره توجه ویژهای به کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا، تحلیل دادهها و شخصیسازی پیامها داشته و به محفلی مؤثر برای معرفی دستاوردهای نوآورانه در حوزه روابطعمومی تبدیل شده است.
محسن امینی، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس، در این باره اظهار داشت: کسب این موفقیت، نشانه خلاقیت و همت تیم روابطعمومی پتروشیمی پردیس در بهکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و تولید محتوای باکیفیت است، تلاشی که نقش مهمی در ارتقای جایگاه ارتباطات سازمانی شرکت ایفا کرده است.
وی افزود: تمرکز ما همواره بر استفاده مؤثر از ظرفیت رسانههای اجتماعی، رسانههای مکتوب و آنلاین و نیز ایجاد ارتباط سازنده با ذینفعان داخلی و خارجی بوده است. در کنار این، توجه به هنر مردمداری و درک نیاز مخاطبان، اصلیترین رویکرد ما در تقویت تعاملات سازمانی به شمار میآید.
در پایان این جشنواره پتروشیمی پردیس بهعنوان یکی از موفقترین و اثرگذارترین روابطعمومیهای کشور و الگویی برای سایر شرکتهای بزرگ صنعتی در حوزه ارتباطات سازمانی معرفی شد.
303710
1 نظر
ضمن عرض تبریک و خداقوت به به روابط عمومی شرکت پردیس
نکته ای که حائز اهمیت هست اینه که پتروشیمی که عملکرد و حوزه اون کنار دستش هست وفقط در حوزه و سایت خودش رفت و آمد داره چه عملکردی میتونه داشته باشه؟! یا بهتره بگیم حوزه فعالیتش محدود و در دسترس تر هست وحالا بگیم در جشنواره ای ملی اول شد؟مسلما این جشنواره ها بر اساس شرکت محدودی از افراد حقوقی و حقی هست و نه همه و آیا دستگاه های اجرایی دیگری که در استان هستند و حیطه کاری اون ها از شمال تا جنوب و ازشرق تا غرب استان هستند و با یک نیرو کار رو هندل و ساپورت میکنند مثل این شرکت ها نیرو و توانایی و بودجه ای مثل پتروشیمی دم دست دارند؟
همه می دانیم که خیلی از دستگاه در حوزه روابط عمومی با چه مشکلات عدیده ای من جمله بدهی ها و انباشت فاکتورها بدلیل نبود بودجه روبرو هستند حتا در امور بسیار مهم اولویت دار خود هم توانایی اجرای برنامه های خود ندارند. پس زمانی میشه گفت یک رقابت سالم و رقابتی هست که حیطه کاری، بودجه ، نیرو باهم قیاس بشن و سپس عملکردها سنجیده بشه در واقع هر کسی در لیگ خودش اما عملا مولفه های پول یا بودجه ، نیرو ، وحیطه جغرافیایی امکان این رقابت رو نخواهد داد و ما فکر میکنیم که دستگاه های دیگر ضعیف و دستگاهی دیگر برتر و فعال تر هست