خلیج فارس:به نظر میرسد یک بازیکن خارجی با استفاده از نام اسنقلال به دنبال بازارگرمی است.
به گزارش«خلیج فارس» به نقل از برترینها؛ در روزهایی که شایعات نقلوانتقالاتی در اوج خود قرار دارند، نامهایی در فضای مجازی به میان میآیند که بعضاً هیچ ارتباطی با باشگاههای بزرگ ندارند، اما به خوبی از این فضا برای دیدهشدن بهره میبرند. یکی از این موارد، ماجرای «یاسر آسانی» است که طی روزهای اخیر بدون آنکه انتقالش به استقلال رسمی شده باشد، به واسطهی استوریهایی که خودش یا اطرافیانش منتشر کردهاند، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
استفاده از رنگ آبی، اشارههای مبهم در استوری، یا انتشار پستهایی از سوی نزدیکانی مانند برادر، هر کدام بهگونهای هواداران استقلال را در حالت انتظار و حدس قرار داد است. نتیجهی این فضای مبهم چیست؟ بالا رفتن بازدید پیج، رشد فالوورها و البته افزایش توجه رسانهای.
استوری که برادر این بازیکن منتشر کرده است
این حرکت از یک سو میتواند ترفندی تبلیغاتی برای افزایش اعتبار و ارزش رسانهای بازیکن باشد و از سوی دیگر بازی با احساسات هواداران قلمداد شود، آن هم هوادارانی که به شدت نسبت به تیم خود حساسند و اخبار مربوط به نقلوانتقالات را با دقت دنبال میکنند.
آیا یاسر آسانی واقعاً به استقلال نزدیک است؟ یا تنها در حال بهرهبرداری از برند این باشگاه برای دیدهشدن و جذب مخاطب بیشتر است؟ هرچه باشد، در دنیای امروز فوتبال، بازیکنانی که هوشمندانه از فضای مجازی بهره ببرند، میتوانند حتی بدون انتقال واقعی، توجه لازم برای رشد برند شخصی خود را به دست آورند.
اما یک نکته مهم فراموش نشود: موجسواری بر شایعهها شاید در کوتاهمدت سودآور باشد، اما در بلندمدت میتواند باعث بیاعتمادی هواداران و خدشهدار شدن تصویر حرفهای بازیکن شود.
https://www.pgnews.ir/?p=280224