خلیج فارس: تصادف مرگبار در شهرستان دشتی منجر به فوت 4 نفر و مصدومیت یک نفر دیگر شد.
به گزارش خلیج فارس؛ ظهر امروز (سه شنبه) در محور بادوله به کاکی، خودروی سواری پژو 405 به کامیون ایسوز اداره راهداری که درحال خط کشی جاده بود، برخورد کرد.براثر این حادثه تلخ، 4 عضو یک خانواده در دم فوت شده و یکی از سرنشینان پژو که فرزند خانواده بوده هم به بیمارستان اعزام شد.
جانشین پلیس راه استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است، اما به نظر میرسد سرعت غیرمجاز خودروی سواری یکی از عوامل اصلی این تصادف بوده باشد.
سرهنگ رسول قنبری ادامه داد: بررسیهای اولیه نشان میدهد این خانواده که برای دیدار با یکی از اعضای خود در عسلویه عازم بودند، در این حادثه ناگوار والدین خانواده پدر و مادر، راننده و یکی از فرزندان جان باختند.
وی با اشاره به آمار تصادفات در جادههای استان، تاکید کرد: سرعت غیرمجاز همچنان مهمترین عامل تصادفات مرگبار در جادههای استان محسوب میشود.
سرهنگ قنبری به همه رانندگان توصیه کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به جلو، حفظ فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و پرهیز از استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی از ضروریات ایمنی در سفر است.
جانشین پلیس راه استان بوشهر از تمامی رانندگان خواست در هنگام مواجهه با خودروهای عملیاتی راهداری که مشغول انجام عملیات نگهداری و بهسازی جاده هستند، با احتیاط کامل و کاهش سرعت حرکت کنند.
https://www.pgnews.ir/?p=276719
10 نظر
روحشان شاد و یادشان گرامی عرض تسایت
اخی عزیزم. چقد تاسف بار. دلم میسوزه که جان آدمیزاد چقد الکیه، که حتی یه دستمال کاغذی هم ارزشش از جون آدم بیشتره
آخی مگه علائم نصب نبوده مگه پرچم نصب نبوده روی کامیون
ای روزگار لعنتی
حیف شد حیف
سالی 20000 نفر در سال آمار کشته شده های ایران است، خیلی از این فوت شده ها هم متاسفانه سرپرست خانوار هستن. برای هیچ کس هم مهم نیست میگن خدا رحمتش کنه همین – در کل سه عامل در این آمار دخیله-1-فرهنگ رانندگی مردم ایران2-جاده های غیر استاندارد ایران 3- ماشین های غیر استاندار داخلی که بدنه های آن از فلز کابینت هم ضعیفتره.
با سلام مقصر پژو نبوده مقصر خودرو اداره راه بوده هنگام خط کشی هیچ گونه علایم هشدار نداشته حتی یک پرچم دار نبوده که علامتی برای خودرو ها بده .خودرو پژم هم بدون هیچ اگاه وداخل اتوبان باید سزعت زیاد باشه
خودروهای راهداری هم باید با رعایت قوانین و تعبیه تابلوهای هشدار دهنده وسط جاده بایستند و خط کشی کنند یا سایر تعمیرات جادهای انجام دهند
اخه زمانی که اداره راهداری مشغول به خط کشی هست باید پشت سر راهداری به فاصله صد متر جفت راهنما مشخص بشه منم دیروز نزدیک بود بزنم پشت ماشین راهداری مقصر اصلی راهداری هست که پشت سرش هیچی مشخص نبود
روحشان شاد باد.این خانواده اهل برازجان هستن فردا تشییع میشوند متأسفانه
ساعت چند بوده؟ احتمالا راننده خواب آلود بوده،من خودم خواب آلود بودن را تجربه کردم و خدا رحم کرد،از اون به بعد خیلی احتیاط می کنم،خواهشا موقع خواب آلود بودن به خودتون اعتماد نکنید،