خلیج فارس: مدیر دفتر ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت، با پاسخ به ۵۲ هزار و ۴۰۰ ارتباط تلفنی مشترکان با سامانه ۱۲۲ در نوع برخورد، تعداد پاسخگویی و پیگیری مطالبات مشترکان در بین شرکت های آبفا کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.
به گزارش خلیج فارس؛ محمد کیامرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال ارتباط تلفنی مشترکان بوشهری با سامانه ۱۲۲ در موضوع های افت فشار، بی آبی و شکستگی خط توزیع بوده است.
وی بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع موارد در اسرع وقت به مطالبات هم استانیها پاسخ داده شد و پیگیری لازم در این زمینه انجام شد.
کیامرزی ادامه داد: در ارزیابی صورت گرفته با توجه به عملکرد بسیار خوب شرکت آبفا استان بوشهر در پاسخگویی به مشترکان این شرکت به عنوان پایلوت استان های کشور انتخاب شده است.
مدیر دفتر ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در گزارش ” سیستم ارتباط مشترکان با سازمان” نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر توانست رتبه گزارش برتر را به خود اختصاص دهد.
2 نظر
ما الان تو احمدی با آب شرب کثیف و درجه بیش از حد کلر در آب مواجه هستیم رو چه اساسی آبفای بوشهر رتبه اول شده؟
درج این پیام به معنی تایید آن نیست و صرفا جهت اطلاع مسئولین می باشد